Alla inlägg under juli 2011

Av har-ar-jag - 18 juli 2011 14:08

Nu är det typ ett och ett halvt år sen jag skrev sist... Är faktiskt inte så mycket som har hänt egentligen på den tiden.


Endometriosen slåss läkarna fortfarande med och iom att jag är ett moment 22, så antar jag att jag kommer få kämpa med det resten av mitt liv. Vid senaste operationen så lyckades de iaf övertala mig att sätta in spiral, eller, ja, 2 stycken då eftersom jag har två livmödrar. Det hjälpte litegrann... en stund... Men inte mer än så tyvärr, så jag antar att jag måste be dem tänka om igen. 

Börjar snart tro att inga hormoner alls biter på min endometrios, det verkar ju som det. Hahaha de går direkt upp i hjärnan istället och gör mig knäpp.

Men men, försöker hålla huvudet högst och hoppas på att det finns en lösning som kan få mig att må bra en dag.


Lägenheten börjar väl likna nåt. Nästan helt klar med köket och hallen, så snart ska jag väl ta tag i stora rummet också. Har hittat en jättefin tapet som jag skulle vilja ha där, måste bara hitta nån som kan hjälpa mig tapetsera...


Kärlekslivet är ett skämt som vanligt. Har fortf inte hittat nån, men det löser sig nog nån dag =) 


Så, det här känns ju bra =) Kanske börjar komma igång med den här igen. Kanske var det jag tänkte eg när jag slutade skriva sist, men inte tog bort bloggen.

Ovido - Quiz & Flashcards