Alla inlägg under april 2009

Av har-ar-jag - 10 april 2009 03:35

... det inte fanns kvinno- eller män- misshandlare...


....det inte fanns pedofiler...


...det inte fanns olika religioner...


Man kan tänka  så vad gäller väldigt mycket...


Tyvärr så funkar inte världen så...


Jag blir väldigt ledsen när jag får höra att mina vänner behandlats illa! Jag har blivit ledsen för många gånger... tyvärrr...


Den idioten som sa att livet var en dans på rosor borde få livstids halshuggning!!! Jag tänker som vanligt för lite på mig själv, men allt det mina vänner fått gå igenom borde vara mer än helgonvärt!

 (enligt mitt tycke... som alltid så finns det de som varit med om värre...)


Jag har inte många nära vänner, men de jag har betyder mycket för mig!

Skulle gå genom eld och vatten för dem!


Av har-ar-jag - 10 april 2009 03:19

tror inte jag kan sluta blogga...


Jag och en av mina vänner har varit så "arga" (det betyder att vi varit riktigigt arga men får inte säga det högt för att vi bor i det svenska samlhället...)


Jag sitter nu och frågar mig själv varför min vän inte ringde mig som fanns närmast... vet redan svaret på den frågan... man gör inte det, så är det bara...

"Som tjej håller man käften minst de första månaderna...  man vill ju inte ironiskt nog att killen ska råka illa ut"

(är inte det helt sjukt så säg...)

Av har-ar-jag - 10 april 2009 02:44
http://www.youtube.com/watch?v=9F14faInmJc&eurl=http%3A%2F%2Fhar%2Dar%2Djag%2Ebloggagratis%2Ese%2F2007%2F10%2F&feature=player_embedded

Har haft den här låten uppe förut... den kommer igen

Magnus Uggla - Pärlor åt svin


På pojkarnas lista, står du högst i topp

Men blir bemött som du vore trash.

För killen som har snott dig på höga belopp,

Vill inte ha nån fru, bara cash.



Han e en sån man, som sol-o-vårar.

Tar allt du har .

Sedan, blir du, lämnad i tårar

Utan någonting kvar.



Du, du e du e för fin.

Du e, du e.

Du e för fin för det trash du gillar,

Varför ska du kasta pärlor åt svin?

Du e du e för fin.

Du e, du e.

Du e för fin för så fula killar,

Sluta upp att kasta pärlor åt svin.


Din före detta kille var av samma sort,

han var en riktig gris, som bedrog.

 Dom elaka ryktena skratta han bort,

tills att du såg bevis, o fick nog.


Sen kom, han som gick på tabletter.

Kaffe o cigg.

Han var, din blott, enstaka nätter.

För ett risigt ligg.


Du, du e du e för fin.

Du e, du e.

Du e för fin för det trash du gillar,

Varför ska du kasta pärlor åt svin?

Du e du e för fin.

Du e, du e.

Du e för fin för så fula killar,

Sluta upp att kasta pärlor åt svin.


Ta mig, ta mig istället.

Jag vill och kan.

Gå med, dig till kapellet.

Som en riktig man.


Du, du e du e för fin.

Du e, du e.

Du e för fin för det trash du gillar,

Varför ska du kasta pärlor åt svin?

Du e du e för fin.

Du e, du e.

Du e för fin för så fula killar,

Sluta upp att kasta pärlor åt svin.


Du, du e du e för fin.

Du e, du e.

Du e för fin för det trash du gillar,

Varför ska du kasta pärlor åt svin?

Du e du e för fin.

Du e, du e.

Du e för fin för så fula killar,

Sluta upp att kasta pärlor åt svin.

Ovido - Quiz & Flashcards