Alla inlägg under februari 2009

Av har-ar-jag - 17 februari 2009 19:32

Har varit på dejt!

Faktiskt på hela tre st, med samma person =)

Plus att jag kämpat med att sänka garden och släppa in honom.

Har inte varit lätt, men jag har nog lyckats till viss del.


Han är en av de finast killar jag träffat nånsin tror jag.

Även fast jag berättat om vissa av min svagheter som människa så är han kvar. Och han har även sagt att för att jag vågar visa dem och berätta om dem så tycker han ännu mer om mig.

Han respekterar mig och han är helt enkelt underbar.


Om jag räknar upp allt jag känner att jag velat ha hos en kille så har han allt.


Men ändå känner jag att det är nåt som saknas...


Alla har vi olika saker som andra kan störa sig på, det förstår jag också, och det är inte det!

Jag tycker det är jättekul att träffa honom och vi har det väldigt mysigt när vi ses, men det är inte direkt så att jag har fjärilar i magen när jag ska få träffa honom.


Det är det jag inte fattar!

Han får mig att må bra, han behandlar mig som en prinsessa och han är så fin. Jag har svårt att tänka mig att han på något sätt skulle göra mig illa, så jag förstår inte vad problemet är...


Det är helt enkelt nåt som saknas... nåt jag inte kan sätta fingret på.

Ovido - Quiz & Flashcards