Alla inlägg under december 2008

Av har-ar-jag - 14 december 2008 14:47

Lite jobbigt när livet blir mer komplicerat än man är van vid...


Haha ännu jobbigare när man inte kan prata om det högt, för med min otur så skulle det med all sannolikhet bli ännu mer komplicerat då...


Jag säger bara det: Tur att man har de där riktigt nära vännerna som man kan prata med, annars skulle jag säkert bara linda in mig själv i mina tankar. Och att bara gå och fundera för sig själv blir man bara knäpp av... eller iaf knäppare =P


Tänk om mitt liv nångång skulle gå som jag vill... Det skulle vara skönt ibland.


Har ändå hänt lite grejer i mitt liv. Eller iaf runt omkring.


Mitt ex väntar barn med sin nya tjej. Jag är jätteglad för hans skull, men ettex är alltid ett ex så på samma gång är det lite konstigt... =P


Jag jobbar på som aldrig förr och mår bättre än jag gjort på år och dar! Är inte så farligt att vara "klimakteriekossa" ändå. Kunde varit mycket värre iaf.


Blir alldeles för mycket festande på helgerna, men det känns som att det är ettsätt för mig att få smita ifrån verkligheten och alla funderingar i mitt huvud.


Och snart är det jul. Ska hem till mina föräldrar över jul, ska bli skönt med lite ledigt.

Sen har vi ju den där nyårsaftonen också... Har inte den blekaste vad jag ska hitta på då. Skulle helst slippa den helt och hållet. Är alltid kaos på nyår, så varför ens fira?!

Jag och en kompis hade lite funderingar på vad vi skulle vilja göra, men hon bor i GBG så redan där la vi ner alla planer... =P


Nej, nu ska jag ta en låååång dusch och sen njuta av en skön söndag.



Av har-ar-jag - 7 december 2008 19:44

Har precis suttit och tittat på Polarexpressen.


Tycker verkligen att den är helt underbar och tom jag gråter en skvätt bara för därför...


Efter att man sett den så tror man på Tomten, så enkelt är det. Han finns, bara man tror.

Ovido - Quiz & Flashcards