Alla inlägg under mars 2008

Av har-ar-jag - 31 mars 2008 21:12

Yo Joc
Yeah?


I don’t think they ready for this one

Cherish


They make me wanna lose control
Yeah


You know who it is
Joc, Dark Child


I’m in a wife beater (or white beamer) two seater cruise control
Pull up and ya girl might lose control
Not playas circle but a duffel bag boy
Guarantee they cant get enough of dat boy


Saw him from a distance and I watch him make his way to the bar
He walked up to me slowly whispers and he says I know who you are
I wanna get to know you

I can tell he was playa
But he knows just how to make ya
Lose control
Somehow I knew


[Chorus:]
Shawty is a killa
But I really want him
And I gotta have him
Tonight
Straight heartbreaker
But it really don’t matter
‘Cause I really want him
Tonight


The way he licks his lips
I’m in a infatuated state of mind, oh yeah
He’s so hard to resist
I gotta tell you baby boy you’re so fine
Just gotta have you oh yeah


I can tell he was playa
But he knows just how to make ya
Lose control
If you only knew that Shawty is a killa


[Chorus:]
Shawty is a killa
But I really want him (But I really want him)
And I gotta have him
Tonight (And I gotta have him)
Straight heartbreaker,
But it really don’t matter
‘Cause I really want him
Tonight (Tonight)


Shawty is a killa
But I really want him
And I gotta have him
Tonight
Straight heartbreaker, (Heartbreaker)
But it really don’t matter
‘Cause I really want him (’Cause I really want him)
Tonight (Tonight Oh oh)


It feels so wrong that it must it must be right
And I’m so high don’t wanna come down, just let me fly


[Young Joc]
Ay ay let me talk to ‘um
My whips push but no car keys man
Pop the top like a sardine can
Wrist stay flooded like New Orleans man
Lil’ boy cant stop I be ballin man
Yeah I’m pretty sure dat ya heard da rumors
Got beef bull wit some big cahunas
I’m a pretty slick nigga like rick da rula
Keep one eye open and my hand on dat ruda
I rock da cladio
My shades gazel
I break hearts
I heartbreak hotels
I treat yo chick like a pair of ones
Wear ha ass out one good time and shawty…


[Chorus:]
Shawty is a killa (Shawty is a killa)
But I really want him (Oooh)
And I gotta have him
Tonight (Tonight)
Straight heartbreaker, (Straight Heartbreaker)
But it really don’t matter (But it really don’t matter)
‘Cause I really want him (Ohhh baby)
Tonight (Tonight)
Shawty is a killa (I want you baby)
But I really want him (Gotta have you baby)
And I gotta have him (Even if it’s for tonight, I gotta have you)
Tonight
Straight heartbreaker, (Oohh)
But it really don’t matter
‘Cause I really want him (Cause I really want you)
Tonight (And I gotta have you)

Av har-ar-jag - 27 mars 2008 17:31

Jag håller på och sluta röka.... just nu är det ett av de mest idiotiska beslut jag nånsin tagit...

Jag är sååååå röksugen!!!! Men jag får inte... är för många som inte tror att jag klarar det för att jag ska ge dem chansen att säga "vad var det jag sa, du fixa det inte"

Det som är jobbigast är ju såklart inte ciggen egentligen utan vanan... man har ju sin morgoncigg, ciggen på rasten, ciggen efter jobbet, den man tar när man sitter hemma och inte har så mycket för sig, kvällsciggen innan man går och lägger sig och sen så klart alla de cigaretter som man röker när man dricker alkohol... Helgen kommer bli intressant att ta sig igenom... =S


Annars har det inte hänt så mycket nytt... Är fortf lika förvirrad när det gäller de killar som är runt mig. Jag blir aldrig klok på dem!

Påskhelgen blev väl som oplanerat allt annat än lugn. Hann dock med en hel del iaf. Träffade massa vänner som jag inte sett på ett tag. Firade en väns mammas 50 årsdag. Utgång lite här och där.

Men jag hade väldigt roligt. Grejen blir ju snarare när man börjar ta det lugnt att man tänker efter och undrar hur det kom sig att man igen inte lyckades med att ta det lugnt som man egentligen sagt till sig själv och behövde...


Och i morgon är det fredag igen =D Då ska jag och ett par av mina vänner ut och käka tillsammans, sist vi gjorde det var typ på min födelsedag... Ska bli riktigt kul! Får väl se sen vad som händer efter det... =P


Nu är iaf mitt enda stora projekt att sluta röka... är inne på 2 dagar nu... känns förjävligt rent ut sagt... Men skam den som ger sig! Och det gör jag ju så sällan så varför skulle jag börja nu?!

Av har-ar-jag - 15 mars 2008 22:32

Perrelli vann Melodifestivalen!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är så glad!!!!


Är verkligen en riktig Melodifestivalentönt! Ikväll har jag suttit och hoppats så mycket på Charlotte så jag blev fullständigt galen när hon vann! Har hoppat omkring i lägenheten som en dåre... Hahahaha


Blev så glad så det nästan kändes som att det var jag som vann hahaha


Jag tror verkligen att hon har en chans att ta hem allt igen!

Av har-ar-jag - 10 mars 2008 17:55

FY FAAAAAAN VAD KUL HELG JAG HAR HAFT!!!!!!


Så, då var ännu en kryssning över... shit vad jag skulle vilja vara tillbaka på båten igen... Hade så jävla roligt att det knappt går att beskriva i ord.


hahahahahaha jaa... här sitter man nu efter en trött måndag och kommer på sig själv med att bara sitta och flina och skratta tyst för sig själv. Helt sjukt att det kan hända så mycket på ett dygn som gör att man knappt vill komma ihåg hur verkligheten ser ut egentligen...


Fullt ös från i fredagkväll till lördagkväll. Och då menar jag verkligen FULLT ös, på flera olika sätt hahaha

Gick åt en hel del alkoholhaltiga drycker, fest från att man steg på båten tills man klev av, med ett avbrott på ca 3 timmar för sömn.


Fattar inte att man kan träffa så underbart galna människor på ett och samma ställe. Helt sjukt.


Har dansat så jag knappt kunnat stå på benen. Både av trötthet och för att det tillslut värkt i vader och fötter så man egentligen bara velat sitta, men det var inget alternativ just då haha


Jag sålde iväg en hyttplats till en tjej jag aldrig träffat och fick en riktig lyckoträff. Shit vilken skön brud! Kunde inte blivit bättre faktiskt! Vi hade riktigt kul tillsammans vi tre som delade hytt.


Sen hade jag ju mina 5 favoriter ombord oxå. Utan dessa killar skulle inte kryssningarna bli så fruktansvärt roliga kan jag ju säga. Har så grymt kul ihop med dem! Så jävla fina att jag faktiskt tycker att det är synd att man inte träfar dem oftare, men jag får väl vad glad över de ggr jag gör det antar jag. =)


Nu sitter jag verkligen är och skrattar och kan inte ens riktigt berätta varför, för det är så mycket.

 Kan bara säga det att dessa kryssningar är en upplevelse varje gång och jag längtar som faaan till nästa kryssning i maj. Då SKA jag med på 36 timmars kryssen! Finns inget alternativ faktiskt!


Var så trött efter den här kryssningen, så sliten som jag var i lördagskväll har jag aldrig varit förut efter en kryss. Slocknade framför tvn vid typ 21 snåret och sov i typ 14 timmar. Iofs så hade jag inte sovit mer än typ 4 timmar natten mellan torsdagen och fredagen heller, så kroppen var ju helt slut...


Nu kommer jag gå omkring och le och dansa i ca en vecka, sen kommer verkligheten komma ifatt igen och en trist grå vardag. Sånt är livet, men det är bara 2 och en halv månad kvar till nästa gång, så får försöka tänka på det =P

Av har-ar-jag - 3 mars 2008 14:32

Har varit hemma i en och en halv vecka nu och har verkligen brjat klättra på väggarna.


Det som har faktiskt räddat mig från att inte gå under helt är de två musikkanaler jag har och radion typ. Har speciellt fastnat för tre låtar nu, i tre helt olika genre.


Har lagt upp dessa tre här, den som gjort mig gladast är, tro det eller ej, Scooter.

Har inte direkt varit nåt riktigt fan förut, men den här låten tycker jag är s grym! Sen blir det ju dessutom ännu roligare när det handlar om "Jumpstyle". Skulle gärna kunna det själv, men då är det timmar av övning när det handlar om mig... Så vi får se hur det blir med den saken, har inte riktigt tålamodet...

Ovido - Quiz & Flashcards