Alla inlägg under mars 2009

Av har-ar-jag - 26 mars 2009 19:32

Nu har jag suttit och funderat ett tag


Jag har haft den här bloggen i snart två år. Läser jag det gamla jag skrivit om kan jag själv börja gråta för att jag fortf tycker det är jobbigt


Jag har nu beslutat mig för att sluta blogga.


Mitt liv är som en jävla såpa, så enkelt är det bara...


Kanske en av de många saker som skulle kunna hjälpa mig är att flytta. Inte för att fly, utan för att få distans...


Få distans till allt förflutet kanske skulle göra att en del av min ångest skulle försvinna.

Är med all säkerhet lättare att få ta på lgh utanför stan.

Med jobb kanske det dock blir svårare...


Tycker att det nångång skulle kunna vara lite lätt att leva...

Av har-ar-jag - 4 mars 2009 21:45

Jo, ingen ide att försöka säga nåt annat...


När man saknar nån när man inte får vara med personen, man blir glad och kan inte sluta le bara av tanken på honom och känner att det faktiskt skulle kunna bli riktigt bra ändå...

Han får mig att må så bra! =)


Men ska försöka skynda långsamt så det inte blir pannkaka av alltihop.



Av har-ar-jag - 2 mars 2009 23:53

... för jag börjar få vårkänslor =)

Ovido - Quiz & Flashcards